Nowa dyrektywa dotycząca delegowania pracowników – co trzeba wiedzieć

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. Jeśli wyjazd jest jedynie na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto potrzebuje wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni warto zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są organizowane przez: delegowanie pracowników Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.